lördag 10 januari 2009

Helg och morgon.

God morgon på er alla!
Sovit gott?
Jag har som vanligt vaknat 5.30, men efter en halvtimme till i den knökfulla varma sängen så somnade jag om en stund. Underbart! Känner mig ut vilad men ... ja sådana finns det ju alltid ;-).
Hela kroppen känner av gårdagen. Jag trodde inte jag skulle ut på hund promenad med min vän så jag trampade friskt på på min nya crosstrainer. Va otränad jag är. Sen ringde hon och undrade om vi kunde ta en promenad Så klart. Och det blev 45 minuter skön kvälls promenad
Men ... ja det finns ju sådana. Nu känns det i hela kroppen. Pessimisten hade sagt " jag känner mig död" men jag är ju optimisten så jag säger "jag är på nyttfödd"

Klockan är ännu bara 8.15. Det betyder att jag har några morgon (förmiddags) timmar för mig själv. Så skönt!

Inga kommentarer: