fredag 14 augusti 2009

Skriv Puff Utmaning 225

Utmaning 225 - 13 augusti
Skriv 5 favoritord på F och en berättelse där minst två av dem är med.

Fridfullhet Framstjärt Frimodig Fruktsamhet Förlåt

Fridfullhet är ett roligt ord, sammansatt av frid full het. Full och då känna sig het kan jag få ihop men med frid. Finns det någon frid över en het och full person?

Framstjärt. Vem var det som kom på det idiotiska ordet. Inte var det en kvinna i alla fall och inte en hetro man. Tänk er: Han lade sina starka händer på min bakstjärt, hela kroppen skrek jag vill ha dig, ta mig, smek min framtjärt och gör mig till din kvinna. Huuu vilken rysare.

Frimodig är ett ord som är ett så rätt ord, fri+modig det borde användas mer.

Intim samhet kan leda till frukt. Bara ett helt vackert ord, smaka på det fruktsamhet. Det bär hopp.

Förlåt, ett av de starkaste orden som vi har, svårt att säga svårt att leva upp till. Det tröstar och lagar trasighet men använd allt försällan.

1 kommentar:

marmoria sa...

O, vad roligt! "Framstjärt" har jag inte hört på eeeevigheter. Gräsligt. "Frimodig" ska jag börja använda den dag som idag är och du har rätt, "fruktsamhet" är vackert.
Tack!