söndag 17 maj 2009

Utmaning 137 - 17 maj
Skriv 5 favoritord på B och en berättelse där minst två av dem är med.

Det blev inte mina favorit ord utan Bennys och dem är B-berättelsen fylld av.


Benny blängde bakfullt bortåt brunetten.

Bruden böjde sig behagligt bakåt.

Blank byst blottades.

Blicken blev besatt av bh-lösa bröst.

Brulépudding böljandet band blicken.

Behärska brasan, bad Benny.

Bananen blev betydligt bastantare.

Betittad av brutal beskhet.

Bruttans brunögda blängande brände.

Bespottad, bedragen av bula i byxan.

Borta var bildskön bimbo.
.

8 kommentarer:

Caisa - som hittat hit via skrivpuff sa...

Underbart. Fantastiskt att du har hitta så många B ord och lyckats få ihop dem =)

Anonym sa...

Jag gillade den här texten =)

Fick någon sorts skrattkänsla när jag läste, det stämde så bra på något sätt.

Jag är nog i en annan värld, detta var så bra skrivit. Gillade att du fick med så många B:n.

Ha det bra! kram elin.

Margareta sa...

Skratt!!! Men jag kan också känna hur bortgjord han är stackars Benny!!

Perny sa...

Rolig, lite tungvrickande :D försökte läsa den för maken och stakade mig lite. Kul idé.

En fråga, hur gör du ord till länkar i kommentarerna? Jag vet hur man gör när man gör det i inlägg men får inte till det i kommentarerna.

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Hahahaha, verkligen underbart! Sånt här gillar jag. Lite Povel Ramel på nåt sätt.

malix sa...

klurigt här med ju härligt när man kan leka med orden så sånt gillar jag

liselotte sa...

Jätte fin text. Riktigt roligt och underfundigt formulerat

Marica sa...

Fantastisk!!!