söndag 21 mars 2010

Lat, latare, latast

Puff uppgiften i dag: skriv om att vara lat

Jag har verkligen försökt skriva i dag, men så blev det en latte. Millan ringde och ville få flytthjälp men jag skyllde på att jag skulle skriva. Så äntligen fick jag faktiskt fram laptopen men ... nä ... jag orkade inte vänta på den sega uppkopplingen. Så jag lade mig på soffan och tittade på en film som jag somnade ifrån. Nu ska ja äntligen skriva om att vara lat. Nä, förresten jag tar det i morgon istället ;-)
.

4 kommentarer:

Unknown sa...

http://maxalas.blogspot.com ON THIS SITE daily news from around the world, live football games football visit our.

Robert W sa...

Vart har du tagit vägen, Tjotten?

skimmer sa...

saknar dej

Internet Server Provider sa...

I enjoy your blog! I happen to love blogging too using my Samsung tab. It is so handy that I can post anywhere with a wifi connection. By the way, did you know that there is a Samsung tablet insurance nowadays that will cover for your tab's damage and lost?